Betalen
Veel gestelde vragen over betalen
Hoe hoog zijn de bezorgkosten?
U kunt de bezorgkosten van uw bestelling vinden in uw winkelwagen wanneer u alle producten die u wilt bestellen heeft toegevoegd. Wij werken volgens een staffel gebaseerd op type transport en de hoogte van een orderbedrag. Dit betekent: hoe hoger uw orderbedrag, hoe lager de bezorgkosten. Voor sommige producten gelden uitzonderingen. De webshop berekent dit automatisch voor u en toont dit in uw winkelwagen.
wilt u de kosten toch liever vooraf inzien klik dan op de onderstaande link.
Voor banken en tuinsets brengen word er altijd een standaard tarief in rekening gebracht voor de bezorging dit omdat grotere pakketten zijn die dus veel ruimte innemen.
Hoe onze prijzen zijn vastgesteld?
Bij Garden & Furnitre willen wij u de beste prijs kwaliteits verhouding aanbieden met de hoogst mogelijke service. Wij bieden daarom ook vanaf het eerste moment de beste prijs aan. Al onze getoonde prijzen zijn inclusief BTW en exclusief eventuele transportkosten. Deze kosten zullen worden doorberekend in de winkelwagen.
Betaalmethoden
Al onze prijzen op website zijn inclusief BTW. Het is dan ook mogelijk om heel eenvoudig op verschillende manieren betalen bij Garden & Furniture:
-
iDEAL internetbankieren (gratis), zorgt voor de snelste verwerking van uw bestelling.
-
Klarna Achteraf betalen. (€4,95) wel extra exact matchende gegevens invoeren, limiet van €2500,-. U ontvangt van Klarna een betalingsmail. Betaling dient binnen 30 dagen betaald te worden. Indien Klarna u niet kan toetsten, dient u een andere betaalwijze te hanteren.
-
PayPal (€5,-).
-
Apple Pay, mobiele betaaldienst van Apple
-
Google wallet, mobiele betaaldienst van Google.
-
Creditcard (Visa, Mastercard, American Express) (gratis).
-
Bankoverboeking
- contant (enkel bij afhalen).