Schade melden

Wij proberen ons uiterste beste te doen de beste kwaliteit en de scherpste prijs aan te bieden. Helaas zal het soms voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet helemaal perfect is of dat kapot gaat nadat u het heeft gebruikt. Als dit het geval is, neem dan direct contact op met onze klantenservice. Neem foto’s van eventuele schade en mail die vervolgens naar de klantenservice. Dan kunnen we je zo snel mogelijk een oplossing aanbieden.

Klacht melden

Bent u toch ontevreden over onze service of een product, dan kun u een klacht indienen bij onze klantenservice. Wilt u een klacht indienen, dan dient de klacht wel gegrond te zijn om deze in behandeling te kunnen nemen. Het is dan ook geen gegronde klacht als deze veroorzaakt is door:

  • Beschadiging door opzet of nalatigheid;
  • Onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
  • Normale slijtage en/of; Beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.

 

Wij zullen onze uiterste best doen om u zo snel en goed als mogelijk van dienst te zijn. Heeft u een klacht, dan vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice. Je ontvangt binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie op je klacht.

Een klachtenbrief kun je sturen naar:

Garden&Furniture
afdeling Klantenservice
Doorweg 14
1182 JL Amstelveen

Raadpleeg voor meer informatie artikel 16 van de algemene voorwaarden Nederlandse Thuiswinkel Organisatie.

Heb je de klachtenprocedure helemaal doorlopen en ben je het niet eens met de uitkomst? Dan kun je een klacht/geschil indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel. Hiervoor verwijzen wij je naar de website van de Geschillencommissie. Tevens kun je jouw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.